Wednesday, January 4, 2012

~Izinkan Aku Mengambilmu Sebagai Zaujahku...~

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Salam 1Malaysia...

ape kabor orang kapung kite...
guane gamok tak tahu...
tapi harap2 sume orang happy laa...
hahaha...gune dialek teranung sekali sekala boh....
doh ambe rase sume orang lening nok pandai lake speaking teranung nih...
muge fenomena Ustaz Azhar Idrus or UAI hoohoh...
sape x tahu mule2 wat singkatan gitu owr...
ohh...nie sape kalu x tengok lagi ustaz ngan zizang baru2 nie time new year...
bolehlaa klik link nie yew...

wokeh2...
doh2 laa dok speaking teranung...
kekgi ade pulop hok x pahang...hahaha

ok..you all tengok tajuk aku pown dah agak jiwang sikit yew...
yew...laa...tengah mengharapkan pelangi sekarang nie hehhe
bak kata someone that dear to me laa...
post aku nie agak personal laa sikit yew...
and 100% aku sendiri yang buat...
and only dedicated to my fiance(kalau ikut Islam laa adat belum lagi)
plus...seperti yang aku dah janji kat dia untuk balas post dye kat blog aku nie...
siapa2 yang x baca lagi post tu...blh laa g jenguk post tu erk...
mekaseh yewr awak...<3<3<3
ok..lets start the part where i wrote from my heart...

Assalamualaikum....
Kuberikan salam pada pintu hatimu....
Kupohon berjumpa dengan tuanmu....
Kupinta untuk berbicara dengan pemilikmu....

Wahai wanita mulia...
Indah sungguh pakaianmu...
Indah benar tutur katamu...
Indah tertawan adab perkertimu...


Wahai wanita bertudung litup...
Bisakah aku bersungguh mengenalimu..
Bolehkah aku menatapi wajahmu...
Bolehkah aku mendengari alunanmu...

Duhai dirimu wanita....
Sudahkah kamu sudah harum...
Sudahkah kamu subur segar....
Sudahkah kamu sedia untuk disunting..

Wahai Nur cahayaku...
Wahai Afifah yang punya harga diri...
Wahai Auni ketenanganku...
Wahai wanita hebatku ini...

Sudikah dirimu menjadi zaujahku...
Zaujah yang solehah...
Menjadi teman dikala susah senangku...
Menjadi ibu mithali pada zuriatku...
Yang setia hanya pada Yang Esa dan diriku...
Yang sanggup bersamaku sehingga syurga firdaus...
Kerana janjiku setia padamu kerana-Nya....

Sudikah NUR AFIFAH AUNI BINTI MOHD NASIR untuk menjadi zaujah solehahku......
(caption : nie bukan cincin i nak guna tau hee nanti comey lagi hehehe insyaAllah)

heee...soo korang2 yang membaca tuh...
doakanlah semoga jodoh kami cepat..
berpanjangan hingga tiada penghujungnya disyurga nanti..
dan diberkati Allah SWT..insyaAllah...

thanks u all yang sudi mendoakan kitaorg...
jazakallahu khair...
semoga Allah membalas dengan kebaikan atas niat ikhlas tuan2-puan2/cik2 semua yew....

sekian...minta maaf ada kekhilafan kat mana2...semoga Allah merahmati kita semua di setiap sedutan dan hembusan nafas kita insyaAllah...
Assalamualaikum WBT dan salam istirehat....

No comments:

Post a Comment