Thursday, September 9, 2010

~Selamat Menyambut Lebaran~

~Assalamualaikum dan Salam Sejahtera~

Dah lame aku x update aku punye blog…
Hui…dah bersawang dah blog aku nih huhu…
Towie wahai blog kesayangan ku hehee….
Ok…hari nie update aku berkaitan ngan raya hehehe…
How should I express this haa…????
Well….aku x thu nak kata…aku happy or sad with this raya….
Well…as you guys know…aku dah nak tinggalkan Malaysia kesayangan aku nie…
My family…the love one… huhuhuhu
Tarikhnya……??????
Well….seminggu ag huaaaaaaaaaaa……
22hb 9 huhuhu…..aku g KL x thu bila huhu…
Coz aku naik kat KL coz rmai adik brdik aku yg stay kat KL skrang nie huhuhu…
Kwan2 aku rmai yg naik kat KT…
Huhuhuhu…
Cepatnya masa berlalu….
Aku nak duk Malaysia lama ag huhu….

My fiance…huu…
Dye balik cuti raya skjap jew huhuhu…
X sure leh jumpa x dye huhuhu…
Just feel want to cry huhu…
insyaAllah aku nak g umah dye dlam raya ke-3 gitu…
hrap2 semuanya smooth aje…
dah bnyak dugaan yg kitaorg lalui…
huu…syang bersabar laa deh…
skrang nie pown…kitaorg x leh nak cntact coz phone dye x de bateri…
dan ironinya dye tertinggal charger…
so x der charger n skrang dah balik kmpung huhuhuhuhu…….
Waa….sedih giler beb huhu….

Tp nak wat camne…dugaaaaaannnnnn…..
Skarang time wish slamat hari raya lark hehehe….

Dengan ini sy tuan punya blog ini….
Ingin memohon kemaafan…
Andai tersilap bicara…tersilap taip…tersilap mcam2….
Sy hnyalah insan yg kerdil….
X lari drpda kesilapan…dengan ini…
Sy memohon  pada para pembaca…
Tlong doakan sy baik2 sahaja di Russia nnti…
Dan kluarga sy di Malaysia…
Dan my bride to be….juga baik2 sahaja…
Doakan juga kami berkekalan hingga kew hidup kkal abadi di Syurga Firdaus…

Ya Allah…
Permudahkanlah urusan kami….
Permudahkanlah kami untuk mnuntut ilmu..
Ya Allah…
Kami serahkan takdir kami kepada Mu Ya Allah…
Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kami…
Makbulkanlah doa2 kami Ya Allah…
Kurniakanlah rahmat, hidayah Mu kepada kami dan keturunan kami Ya Allah…
Ya Allah…
Jadikanlah Ramadhan yang akan tinggalkan kami ini sebagai satu keuntungan kepada kami…
Janganlah kau jdikan ia satu pensia-siaan oleh kami Ya Allah…
Dan jadikanlah Syawal yang menghampiri kami ini…
Sebagai satu kebahagian, satu nikmat yang akan mendekatkan kami kepada Mu Ya Rabb….
Ya Allah….
Hapuskanlah dosa-dosa kami yang lampau…
Kurniakan hidayah Mu Ya Allah agar selepas ini kami sentiasa di jalan Mu Ya Allah…
Selawat Ke Atas Baginda Muhammad SAW….
Amin…Ya Rabb Al-Amin….

Setakat itu sahaja post yang kali ini…
Sekian…
Selamat Menyambut Hari Raya….
Maaf Zahir dan Batin….

No comments:

Post a Comment