Tuesday, May 18, 2010

penantian suatu penyiksaan....waaAAA

waa...menyiksaankan sunguh menunngu suatu benda yg x pasti....camnie citer dye...skrang nie aku tgah menunggu tawaran belajar ke Rusia untuk medic di bawah tajaan yayasan negeri kelahiran aku nie...tp lambat bebenor dyeorg nak bgtau result nyer... DAN lebih MENYAKITKAN hati....x de pown dye nak bgtau bile2 dyeorg nak umum tu...20 aribulan kew, 2something kew...dah laa UM punyer daftar 23 aribulan nie.....bile laa dyeorang nak umum...kalu aku dpat pegi sana...boleh r aku kongsi2 skit pics kat sini... n share pengalaman...yela.. org kata kan...bukan aku kate err...aku tulis jew hahaha.... ~sharing is caring~ so...gua x leh blah r tunggu ginie...tapi x pew... ~sabar itu sebahagian daripada iman~kui3...so will waits 4 the results...(~_-)"

No comments:

Post a Comment