Saturday, May 15, 2010

agi idup...agi ngelaban Malaysia.....



Pasti semua orang sudah mendgar berita kekalahan pasukan Thomas dan Uber kita....
semalam kekalahan kita dimulakan dengan kegagalan Datuk LCW menewaskan Lin Dan daripada China......
"Saya hilang keyakinan"
itu antara ulasan yg diberikan oleh D. LCW ketika ditemu bual oleh wartawan semalam sebaik sahaja permainan antara pemain terkemuka di dunia itu selesai....
dengan 17-21, 8-21
NAMUN.....
janganlah kita mencaci mahupun merendahkan
skuad badminton negara Malaysia
kerana nampak usaha mereka untuk mereka meraih kejayaan
NAMUN.....
KEKECEWAAN kami rakyat Malaysia tidak akan hilang...

Apa yang aku nampak daripada game Malaysia...
always make a lots of mistakes....
aku komen bukan laa aku pandai sangat bermain....
tapi sebab diaorang nie orang pro...
so... tak patut laa bagi point2 free jew kat lawan....

aku selalu ingat pesan bapak aku....
yang kurang dalam rakyat Malaysia...
adalah jati diri....
so...lets improve ourselves...
I'm not perfect, so does Malaysian badminton squad...
but it's no harm to move towards perfection....

No comments:

Post a Comment