Monday, October 15, 2012

~Sepanjang pemergianku...~

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera
to all readers....
pertama-tamanya aku nak minta maaf laa tinggalkan blog nie bersawang dah mcam blog usang dah...
lama benar dah aku tak bersama ngan blog nie...
bukan tiada masa sangat...
cuma mood tu tiada...
and for ur info...aku nie bukan laa seorang blogger yg tegar...
just blogging for fun...
soo...enough for the intro...
aku nak bercerita sikit apa yang berlaku semasa pemergian aku dari blog nie...

semasa aku cuti dalam lebih kurang 2 bulan (bulan 7-9)....
aku diamanahkan oleh universiti aku kat Moscow...
untuk menimba pengalaman melalui latihan praktikal preklinikal...
soo...aku dan kawan2 yang lain including junior pergilah visiting Hospital Dungun...
nie untuk student2 yg duk kat Dungun laa...
yang lain tu pergi hospital yang berdekatan dengan diaorang laa depends...
Alhamdulillah...banyak yang dapat ditimba sepanjang berada di hospital tu...
even nurse2 pown baik..beri tunjuk ajar..dan co-op yang best...
even ada jugak nurse yang macam layan tak layan...and so on..
tapi biasa laa...manusia macam2 perangai ada...
rambut sama hitam, hati lain2 kan...
Allahu alam...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...
sepanjang aku cuti tu juga...
Allah telah membuka hatiku...
menetapkan hati aku untuk memilih siapa jodohku...
siapa yang bakal menjadi ibu mithali kepada anak2 soleh solehahku...
siapa yang bakal menemani sepanjang perjalan perjuanganku...
siapa yang bakal menjadi ketua bidadariku kelak di syurga...
InsyaAllah...
Alhamdulillah...pada 22hb Ogos bersamaan 4 Syawal 1433H...
berlangsungnya majlis pertunangan aku dan Nur Afifah Auni bt Mohd Nasir secara kecil-kecilan...
semoga majlis pernikahan aku dipercepatkan Allah...
agar memperoleh berkat dalam hidup...
insyaAllah doa-doakan...
Jazakallahu Khair...saya ucapkan...
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...
abg aku pula melabuhkan tirai bujangnya...
Alhamdulillah...semoga bahagia kekal selamanya hingga ke syurga...
InsyaAllah....

mungkin sampai di sini jew aku nak berkongsi...
walaupun banyak lagi nak bercerita tapi masa agak suntuk..
tapi insyaAllah ada lagi masa untuk berblogging,...
sebab sekarang aku dah masuk 3rd year...
dan feel hectic sangat...
pepun..thanks for ur time to read...
doakan kebahagian aku dan pembelajaran...
sekali lagi jazakallahu khair..

Assalamualaikum WBT & salam sejahtera...

No comments:

Post a Comment