Wednesday, June 9, 2010

Menghitung hari...

sekarang aku menghitung hari untuk pergi belajar....yippee!!!! hehe
 aku bukan apa...bila dah lama x belajar nie...aku rasa rindu ngat nak bljar...
ok..kat sini aku nak perbetulkan beberapa info dalam entry aq yg sblum nie..huhuhu
yg pertama.... alphabet russia bukan dipanggil cryllic...
tp dipanggil sbgai azbuka atau pun alfavit..hehehe sorry salah info
yg kedua...aku x kan buat persediaan selam 9 bulan di INTEC yang mana sangat2 membuang masa...sebaliknya...aku akan pergi ke TATI 13 Jun nie hehehe...
so drastic isn't it....huhuhu
itulah.....lepas macam2 buah mulut dibawa ke hulu ke hilir...
akhirnya satu keputusan yang pasti sudah diketahui...
aku kan buat persediaan selama 3 bulan & akan fly mid Sept nie...mybe seminggu lepas raya kowt hehehe....
asalkan dapat raya kat Malaysia tahun nie hehe....
sebab tu aku kat menghitung hari untuk pergi belajar...
dalam 4 hari lagi....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku baru kira...ada 4 hari lagi.....masyaAllah...
baju aku x prepare ape pown lagi huhuhu....
nanti esok lah aku basuh baju...
eh kalu x silap esok nak pergi Kota Bharu....
huhuhu...camner nie erk....aduih...fikir2....!!!???!!!
hmmm...x pew...insyaAllah sempat laa nnti aku berkemas...
drastik sangat keputusan yang dibuat nie...hmmm...
lepas ni akan jarang on9 lama nampak gayanya...apatah lagi meng~up date blog ku yang ku sayangi ini hahahaa
hmmm.....setakat nie je lah dulu hasil nukilan aku...waduh...sape2 yang baca blog aku nie...
tolong doakan aku berjaya dunia akhirat....semoga anda semua sentiasa dirahmati ALLAH SWT....

~Salam Ukhuwah Fillah......Jazakamullah Khayr~

No comments:

Post a Comment